fredag 23 september 2011

Hear you me

Boy, I miss you guys...

Yaaay, då var det fredag då, hade planer på att gå på Maggio, men sen blev det inte riktigt så, alla var bara sjukt trötta. Inte konstigt, det märks ju faktiskt att man går naturnatur på världens pluggskola. Så imorgon, och söndag blir det kurs hela dagen då, wow vad jag längtar! Typ, eller något sånt. Nej men denna helg ska vi tydligen faktiskt lära oss något vettigt, hoppas jag. Annars har jag spenderat två helger med en helt värdelös sak. Skulle verkligen behövt de där lediga dagarna, eller tja, pluggdagarna närmare bestämt. När jag förra helgen kom hem klockan två på natten var jag ju tvungen att sätta mig ner och plugga matte... Nej, nej, jag var inte alls trött sådär dagen efter, nej. Men nu ska jag försöka sova lite mer än sisådär fem-sex timmar för första gången på två veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar