lördag 24 mars 2012

Klagomål på min kära fot


På tal om den där magiska tjockmattan, har jag berättat om min elaka fot? Bakgrund; två år sen körde jag tzuka till hårt och landade på ett knä, det svullnade upp som sjuttsiken och jag hade ett tag tre knän istället för ett. För ett år sen körde jag nån konstig grej på idrotten i skolan när vi körde trampett, typ 360 utan volt med grupperade ben, landade utanför tjockmattan och fick en gaffelsprängning i foten. Dessutom lindade min idrottslärare inte min fot förrän efter 20 minuter vilket innebar att jag ett tag hade tre fötter istället för två.

Hur som helst, foten blev helt bra typ i slutet av höstterminen (då kunde jag äntligen börja lämna fotskyddet hemma) men i tisdags på dansen halkade jag och landade på knät, som självklart svullnade upp. Sen på något sätt hamnade svullnaden istället i min fot som nu känns precis som den gjorde förra våren. Hatar att den bara låtsas vara skadad fast att den är helt hel, typ. Så nu ska jag ta och leta upp det där gamla fotskyddet så att jag kan klara av dansen nästa vecka. Kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar